Bı iftara geldi diye buzlar eriyecek değil canım.. ben olsam çağırırdım.. hem gelemez belki.. gelsede iftar geç saatte oluyor huyunuda biliyorsun zaten stres yapma.. Allah rızası ve eşimin hatırı için davet ederdim..
1,512,559 soru
24,670,822 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın