Memlekete geldiğimizde sene bir kere, oynardım
Annem hala saklıyor
Bir çoğunu oğlum kaybetti 1 hafta içinde ama kurtarabilriklerimi atayım dedim
Vay anasını millet çocukken nelerle oynamış
Hiç oyuncağım olduğunu hatirlamiyorum bile sadece bir bebeğim vardı onada noldu meçhul ama bunlar çok tatlılar ne güzel
Senin yapamadığını oğlun yapmış
Kız bu zamana kadar oyuncak mı kalır çocuk dediğin kaybeder kırar falan yanii
1,512,168 soru
24,665,829 cevap
366,971 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın