Azıcık yağ sürüyorum üstlerine ikiye bölüp sonra tepsiye dızıp fırına veriyorum çıkınca harcını koyuyorum herseyini ayarlayıp tekrar fırına hem hafif oluyor hem lezzetli
1,512,340 soru
24,667,967 cevap
367,100 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın