Doğum günün kutlu olsun canm
Eşin kutlamış ya daha ne cnm
Benimde ddogum gününü kimse kutlamamisti böyle yanlız hissetmiştim kendimi , buraya yazdım burdan bir kaç kişi yazınca kendimi çok mutlu hiisettimm tanimadign görmediğin birinin verdiği mutluluk ne tuhaf. bu arada iyiki dogdun canım Rabbim kalbinden geçen dualarihduaları bir şekilde kabul etsin inşallah
1,512,150 soru
24,665,564 cevap
366,955 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın