Çok doğru değilmi kızlar insanoğlu hep başkasını eleştirmez mı ?
Evet çok doğru aynaya bakmadan etrsfındakini eleştiren çok insan var ve biz onlara herbokalog diyoruz
Hade iyi geceler
1,512,473 soru
24,669,595 cevap
367,184 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın