Bunu almayi düşünüyorum kizlar kullanan varmi yada baska bir kahve makinasi onerebilirsinizde 4 fincan kahve alıyormuş hepsimi 4 fincan aliyor
arçelik ve korkmaz ama en çok arçelik kullanıyorum daha pratik
1,512,562 soru
24,670,861 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın