ASİL benim oğluşumun adı
Oğlumun adı Sinan canım. Ben garip isimleri begenmiyorum. Milas güzel değil bence. Farklı olsun diye değişik isim koymayin, ilerde değişik isimler standartlascak çünkü. Aklıma gelen beğendiğim isimleri söyliyim Kıvanç, Kağan, Önder, Erdem, Cüneyt, Tarık, Harun,Zahid.
1,512,676 soru
24,672,180 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın