Sorunun sahibi kocadan fena halde bıkmış bir kadın bence ne kadar da haklı
D şıkkına bittim
Bence arada özlemek ıyıdır ama ayrılmak degıl ayrı kalmak sadece
1,512,216 soru
24,666,322 cevap
367,000 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın