Cildiracagim ya evde bütün kız yanlızım akşama.kadsr ve hamileliğin çok zor geçiyor baş ağrısından dan artık kendimi öldürmeyi düşündüğüm oldu yemin ederim.Esimi diyorum ki başım ağrıyor masaj yapar mısın bir dk oyun oynuyorum diyor inanır mısınız o bir dakika en az 40dk artık bikkinlikgelsi ya işten geliyor eve yemek yer yemez oturuyor tekli koltuğa gece 3-4e kadar oyun oynuyor ilk başta hevesini alsın dedim ama yeter yani bir şey önerin o oyunu sildirmek istiyorum
Çocuk musun desene
Erkekler işte.. aslında tek isteğimiz biraz ilgi özellkle bu dönemlerde ama söyleyince ben ztn ilgileniyorum derler farkında değiller =)
Eşin pupg diye oyun var onu oynuyo arkadaslarıyla konuşarak falan. Benim eşimde kafayı takmıltı oyuna ama bwlli süre izin veriyorum sonra bırakıyo canım suan ben kndi memleketimdeyim bol bol oyna dedim sıkıldım oynamıyorum diyor zamanla sıkılır çok takıntı yapma
Al elinden telefonu önce benimle ilgilen de
Ayni sey benim hamileliğin ilk naslarinda vardi yani yeni evlydik baktim hep oyun oynuyor bende aynı oyunu indirdim o oynarken bende oynuyordum koy oyunu sunu nasil yaptin soyle boyle diye sonra bi sekilde ortak muhabbet oluyor bi surw oynadik sonra esim artik girmemeye basladi sildik ikimizde sıkıldım dedi simdi karnimdaki bebisle mesgul oluyor cok şükür
Oyunu silince başka bişey buluyorlar.
Eşimde çok bakar.
Bilardo oynuyordu
Ben onunyendikçe sinirlendi sildi :D
Sonra instagram da gezmeye başladı sıkıdlı yine
Youtube de saçma saçma makina videoları izliyor şimdilerde
Çam fıstığı ağacını sallayarak toplayan bir makina buldu.
Aman ilahi yarabbi. Nasıl hoşuna gidiyor.
Geliyor geliyor izletiypr bana .
Görende 200 dönüm falan fıstık arazimiz var sanır :D
Büşra baksana ne güzel dimi dito. :DD
Evet dedim senin kafanı da tutturup sallamak var o makinada :D
Bizimki de aynı canım maalesef ne gece yatmayı biliyor ne de sabah kalkmayı yatağa zor güç getiriyorum hadi benim uykum geldi gelde bari biraz yatakta oynarsın diye o yatağa geliyor elinde telefon devam ediyor oynamaya ben uyuyorum gece lavaboya kalkıyorum bakıyorum hala oyun oynuyor bana acımıyon bari gözlerine acı şu haline bak şebege dönmüşsün diyorum ne yapayım bırakamıyorum bir türlü diyor sabahtan onu yataktan ayırmak için neler çekiyorum bi bilsen yani yapacak bişey yok maalesef bunlara canım :(
erkekler heo oyle canim claasmidir nedir savas yapio duruyo kendi köyüne savas acip herseyini yikanlara sinirleniyor sanki gercwk allahim yarabbim. 15dk feln savascilarinin olmasini bekliyir o sira geliyor sariliyor guzel sozler soyluyor dk doldummu hemn geri diger koltuga uzaniyor oyuna devam. bnde diyorum ya sen uyurkn silecm yada en son sinirlenio kiracam o telefonu diyom. hemn birakiyor tm askm hadi gel cay yaoalim diyo cay iciyoz buyuk oglanla biraz oynuyo sonra hemn geri yarim saat surmuyor. gece dk belkiyor uyumuyor dolsunda koye savac acacam diyor. geven gun turkler toplanmis gavurlara savac acmis allahim saatlerce balkonda bekledi cocugu yanima almadi dikkatimi dagitiyor yenmemiz lazim diye. gulsemmi aglasammi bilemedim. bnde cocuklarimla ilgileniyorum buraya girip sohbet konularini okuyorum o sekilde zamn geciyor. bazen cay ister savascilarina soylede sanada bnada yaosin icelim derim kuser.
Ay ben de cok bikmisim bu konudan cok sinirime gidiyor bütün oyun aletlerini kirmak istiyorum valaa yani cocuk gelecek diyorum cocuk olunca bitcek diyor pek ümidim yok ama sabirla bekliyorum valla bende iste
Ah ahhh benimki de ayni delirmek uzereyim isten geliyo yemegini yiyo koltuga uzaniyo tamam daha dunyadan kopuyo gece yarisina kadar telefonla ugrasiyo sonra koltukta uyuyup kaliyo hic icimden uyandirmak gelmiyo ustunu de ortmuyorum orada yatiyo oylece
Aynen benimkide oyle.watsapda yaziyorum baskalariyla da konusiyir banada soyluyirki senin isin yokmu bana yazma
Erkekler büyük görünümlü küçük birer oğlan çocuğu bence. Bütün erkekleri öyle görüyorum
Benim eşim de öyle yapıyor telefon elinde tık tık tık dün hasta diye gitmedi ise her akşam sen misin öyle yapan ilacını çayını çorbasını verdim hep geçtim odam da takıldım o geldi ordan çıktım başka odaya kovalamaca evin içinde ama hiç istifimi bozmuyorum terslemiyorum surat asmak da yok sadece yanında hiç durmadim. Akşam diyor ki hatun ne oldu ya hiç yanımda durmuyorsn dedim fark edebildin mı ya bende sanıyorum ki telefon elinde olunca dünya ile irtibatın kesiliyor . Bakalım sonuçları bu akşam gorcez
Clash of clans oynuyor evde işte lavaboda bide aylık 150 200 lira taş alıyor köyü büyütüyor bana da kurdu aynı oyunu kendi hariç benim köye bakıyor online oyun arkadaşları var napayım bırakmıyor evet kızıyorum ama napayım kaç köyün var ağam diyorum artık erkekler büyümeyen çocuk
1,511,064 soru
24,651,204 cevap
366,314 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın