Benimde evde öyle bizim ev arka tarafa bakıyo hepsi balkonda birbirimizi görüyoruz rahatlıkla daha yeni taşındım bi iki kişiyle muhabbetim var da samimi değilim yapacak bir şey yok pek ses oluyo anlıycan
1,512,228 soru
24,666,588 cevap
367,016 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın