Benimde evde öyle bizim ev arka tarafa bakıyo hepsi balkonda birbirimizi görüyoruz rahatlıkla daha yeni taşındım bi iki kişiyle muhabbetim var da samimi değilim yapacak bir şey yok pek ses oluyo anlıycan
1,512,230 soru
24,666,613 cevap
367,021 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın