Neden sadece polis eşleri?
İşçi eşleri olmuyor mu
Eşim polis diil çıkıyorum ben o ev bekçisi
Peki güvenlik eşi olur mu polis sayilir jop silah telsiZ herseyimiz var hahaha
Bende geleyim o zaman eşim polis bende evinin hanımıyım
1,512,709 soru
24,672,859 cevap
367,364 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın