32 saat yol geldik evin her köşesini dip köşe temizledim tüm tabak çanaklara kadar yikadim yok camıydı yok perdesiydi halisiydi kiyafetiydi bir yandan da disaridan eksikleri tamamlamaya calistim tabi bunlari gunde 7 saat gidip de gelmek bilmeyen suyun yoklugunda basarmaya calistim kaç gündür resmen öldüm çok şükür bugün bütün işim bitti tombalakimi da erkenden uyuttum dedim ayaklarimi uzatıp çay film keyfi yapicam tam oturdum bi yudum aldım cayimdan disaridan basladi korna sesleri bi baktim camdan bu saatte yol calismasi baslatmislar yolu da kapatmislar araclari donduruyorlar tabi ilerlemedikce millet abaniyor kornaya sanki kornaya basinca arabalar isinlaniyor aciliyor trafik bu kadar korna sesine sicrayarak uyandi sagolsun tombalakim daha da uyumadi uyumaz da ben neden keyif yapamiyorruummm yaaa neden bennnn needdeenn sicak caya hasret kaldim siz nasil basariyosunuz hatunlar bebisleri uyutup ayaklarinizi uzatip kendinize gelmeyi bendeki bu sans oldukça uzun bir süre daha ice tea icicem gibi gorunuyor
Bende oleyim tam i kahve cay iciyim.o bardagi 10 kez koyar kalkar giderim.bi emzir bi sustur offf bemde yok ole bi keyif ictigim.aksam belki 2 bardak cay oda ne curcunayla
1,512,149 soru
24,665,545 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın