0 oy
669 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

32 saat yol geldik evin her köşesini dip köşe temizledim tüm tabak çanaklara kadar yikadim yok camıydı yok perdesiydi halisiydi kiyafetiydi bir yandan da disaridan eksikleri tamamlamaya calistim tabi bunlari gunde 7 saat gidip de gelmek bilmeyen suyun yoklugunda basarmaya calistim kaç gündür resmen öldüm çok şükür bugün bütün işim bitti tombalakimi da erkenden uyuttum dedim ayaklarimi uzatıp çay film keyfi yapicam tam oturdum bi yudum aldım cayimdan disaridan basladi korna sesleri bi baktim camdan bu saatte yol calismasi baslatmislar yolu da kapatmislar araclari donduruyorlar tabi ilerlemedikce millet abaniyor kornaya sanki kornaya basinca arabalar isinlaniyor aciliyor trafik bu kadar korna sesine sicrayarak uyandi sagolsun tombalakim daha da uyumadi uyumaz da ben neden keyif yapamiyorruummm yaaa neden bennnn needdeenn :angry:  sicak caya hasret kaldim siz nasil basariyosunuz hatunlar bebisleri uyutup ayaklarinizi uzatip kendinize gelmeyi bendeki bu sans oldukça uzun bir süre daha ice tea icicem gibi gorunuyor :D 


Not: foto tam keyif yapicam yehuu hevesiyle cekilip kursakta kalma şeysi :silly:

image

8 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bebe uyuyunca basliyom keyif yapmaya aksam :))
tarafından
Ah ah keşke benimki de uyusa uyuyunca da uyandirmasalar :( iyi keyifler canim benim yerime de yap :))
tarafından
Seve seve yaparim cnm
-Reklam-
0 oy
tarafından
Köyde olduğumuz için araba sesi falan yok belki ondandır yada uyku yönünden şanslı olanlardaniz   :)
tarafından
Oh ne guzel hem koy havasi hem sessizlik hemde uyku aşırı sanslisiniz valla darisi basima :)
0 oy
tarafından
Benimde  oglum uyudugunda birazdan  islerim.var onlari halledicemm
tarafından
Bu isler yap yap bitmiyor ya kolay gelsin valla uyuyorsa ne guzel
0 oy
tarafından
Orda mı küçük biberonlar hoşuma gitti çok benm oglumun da var :))
tarafından
Evet minnak biberonlarimiz var su ve ıhlamur için cay kasigi kullaninca oguruyor careyi bunlarla buldum cok tatlisler ama gule gule kullansin oglusun da :))
tarafından
Çok sağol canım senin de evet çok minnoşlar :)
0 oy
(4,781 puan) tarafından
Cay keyfimi gunler snra bugun yaptm.bnde 3 gundur atesi vardi bugun yok cok.sukur 1 saat uyudu biz sehir.merkezine uzaktayiz onun avantaji cok fazla ses.olmuyor buralarda
tarafından
Çok geçmiş olsun canım. Ateşi olunca zor oluyor. Bizde de sanırım reflü var. Anneler üzülüyor :/ :/
(4,781 puan) tarafından
Sagol canm evet yaa atesten cok korkarim bn reflude kotu Rabbim sifa versin bebelerimize insallah
tarafından
Amin inşallah canım allahım sağlık sıhhat versin hepimize evlatlarımıza♡
tarafından
Aaa gecmis olsun canim neden vardi ki atesi insallah evladinla saglikli gunlerde bolca cay keyfi yaparsin cok sanslisin ya sessizligin değerini anladim artik darisi basima
(4,781 puan) tarafından
Sagol canm diş cikartiyor dedi dr birazda usutmus o yuzden cok sukur gectide rahatladm biraz bugun evet sessizligin degeri boyle anlasiliyor canlari sagolsun
0 oy
(49,836 puan) tarafından

Bende oleyim :ermm: tam  i kahve cay iciyim.o bardagi 10 kez koyar kalkar giderim.bi emzir bi sustur offf  bemde  yok ole bi keyif  ictigim.aksam belki 2 bardak cay oda ne curcunayla:D

tarafından
Allah yardimcin olsun valla kendimi gordum sende bazen bardagi nereye koydugumu bile unutuyorum :)) gun gelir bizde keyif yapariz inşallah :)
(49,836 puan) tarafından
Ayy insallah bacııımm:))
0 oy
tarafından
Bu sana yapılmış en büyük haksızlık :))(
tarafından
Evet hemde çok büyük keşke bu saatte çalışma yapanlarda bunun farkina varsa
0 oy
tarafından
Evde çok eşya var aşırı kalabalık.  Eşime atalım bir kısmı çok gereksiz bir kısmını öğrenci evine verelim veya ikinci elciye satalım diyorum Hayır diyor. Aysel Gürel gibi biriktiriyoruz eşya bakalım sonucumuz Hayır olsun. Şimdi bu konuya nerden geldin diycen :) diyorum ki temizlik yapıyorum ev zatem dağınık temizliği göstermiyor. Bunalıyorum ben de. Keyif hiç yapmadım şu evde allah biliyor. Tez zamanda düzelir inşallah ev halimiz. 
tarafından
Seni o kadar iyi anlıyorum ki cok esya olan bir yeri temizlemek icimden gelmiyor basladim mi da ordan cikmak istemiyorum perisan bir hale geliyorum sanki hic temizlenmiyormus gibi hissediyorum insallah kurtulursun o fazlaliklardan da keyifle cayini kahveni yudumlarsin
tarafından
Inan ben de hiç başlamak istemiyorum. Bana sorulmadan alınmış bir sürü eşya.  Bana ait değilmiş hissi veriyor. Dokunmak istemiyorum. Düzenliyorum yer değiştiriyorum olmuyor olmuyorm elimden geleni yapıyorum olmuyor.  Inşallah canım çok teşekkür ederim duan için♡♡♡♡

İlgili sorular

0 oy
18 cevap 1,185 göst.
26 Haziran 2020 Aile & Aşk kategorisinde Papatyasever (4,904 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 1,316 göst.
3 Kasım 2021 Aile & Aşk kategorisinde Buket masal (4,863 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 185 göst.
0 oy
4 cevap 391 göst.
11 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Zehra yasin art (1,044 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,149 soru

24,665,545 cevap

366,953 kullanıcı

...