kizlar 2sinide aldik babynest tek başına ince duruyor reflü yatagida aynı şekilde koltuğun üstüne bu seklde ustuste koyup kullansam olrmu reflunun soncta egilimi iyi geliyormuş ya onun iki yanındaki kollukları çıkarttım .baby büyük olsaydı refluyu içine koyardım ama sığmıyor
Köy beşiği kullanıyorum şuan olurmu bilmem
Olur canim ben bunu tam 4 ay gece gunduz kullandım cok memnun kaldim
1,512,817 soru
24,674,165 cevap
367,436 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın