Salı günü test yapmıştım çizgi çıkmıştı ama ne zamn çıktığını bilmiyorum çünkü 5 dk bekleyip kaldırdım 2 saat sonra falan baktığımda baya belirgin bi çizgi vardı bugün yine yaptım bugünde yarım saat bekledim bakmayı bıraktım 1 2 saat sonra baktığımda test böyle olmuş sararmış sarması olmadığı almamına mı geliyor ve sarıldığın altında bilmem görecek misiniz ama hafif bir çizgi çıkmış işin içinden çıkamıyorum lütfen yardım edin adetim olmasa pazartesiye kadar kan verecem
Canım kaç dakika bekledin görünmüyor sanki yok
Erken gebelik testi al o kesin sonuc verir
1,512,818 soru
24,674,262 cevap
367,442 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın