Ben sıvı el sabunu ile yıkıyodum deterjan bitince sende öyle yap ama sabun rendesi atma içine bozarsın
Kalıp sabunu rendele ama deterjan gözüne koyma canım makineye çamaşırları attıktan sonra sabunu çamaşırların üstüne makinenin içine serp
Eğer deterjan gözüne koyarsa sabun makinenin giderlerinde kalıntı yapar bozulur
1,512,325 soru
24,667,806 cevap
367,084 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın