0 oy
664 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (33 puan) tarafından
Kızalr ben kayınvalidemle yaşıyorum eşim aldığını kayınvalideme veriyo düğün yaptık hamile kaldım bana hiçbirşey yapmadı doğum Yapalı 40 gün oldu daha bir çorap bile almamış hiçbişeye üzülmüyomda evladımın başkalarından eksik olması beni.çok üzüyo napabilirim çok yoruldum

3 Cevaplar

+1 oy
(1,355 puan) tarafından
Kaynananin eline niye bakıyorsun ki eşin neye ihtiyacin varsa alsin kalan parayı versin anasına bizimde gelir bir ama tüm ihtiyaclarimizi alıyoruz hatta kaynanamdan habersiz bana iki çift bilezik yaptı doğum hediyesi olarak kaynanam ses edemedi tabi sinirinden hayrli olsunda demedi 
tarafından
ya kaynanana neeeeee. kocan cok afedersin esek gbi calisip kazanio 2de yapar 5de yapar bilezik sen cocuk dogurmussun yapacak tabii kaynanana noluoo
(1,355 puan) tarafından
Zavallı zaten kocamın korkusundan ses etmedi ama bi hayrli olsunda demedi tabi umrumda değil içi yandı oh canıma minnet :)  1.5 yıllık evliyiz kendi iş yeri olduğu için parayı onlara veriyor ***** gibi ama yakındır parayı da ayıracam evi zorda olsa ayırttım sıra parada
tarafından
aa aaa insan dha cok sevinir oglum bilezk yapmis allah dha cok versn die ay ne fesat insanlarr yaa . vermesin kuzum yaa snir oluom bole seye fesat kadiin
(1,355 puan) tarafından
Eşime diyo hangi parayla yaptin eşimde param vardi yaptim sanane dedi aslında bizimki anasının kuzusu ama konu ben olunca benden taraf oluyo şükür
tarafından
allah allahh yaa hangi paraylaymiss. kendini bisey sanmaya baslamis maas ona verilince bide hesap soruyor onane acaba hangi paraylaysa paraylaa.iyi bari esin arkanda kuzum arkanda olmamis olsaydi ozaman zor olurdu senin.icin
(1,355 puan) tarafından
Tabi kuzum kadına haftalik 6. Ile 7 bin arası para verilince kendini bisey sanıyor millet aylık o parayı alamıyor görgüsüz işte aman gün gelir yüzüne vururum yaptıklarını
tarafından
abboooooooo haftalikk 6 7bin miiiiiii.. napioo okadar parayio allah askna vermeiinn ya cocugunza yatirim yapin haftalik 6 bin dedigin ayda 24 bin yapar
(33 puan) tarafından
Yok valla biz hepsini veriyoz bize kalan 300.  Onunla bez falan alıyoz üstüne bütün bileziklerimi sattı
(33 puan) tarafından
Bizimki bi çiçek yapçaktı uapmadığını bırakmadı
(1,355 puan) tarafından
Gelir bir smdilik iş yeri kaynanamlarin eşimde orda çalışıyor smdilik biraz öteye gtse bizim payımızı aylık versin diycem kayınbabam ölene kadar beraber calışacaz gidip milletin işinde çalışmasın diyo ama akıl edip paramızı ayirsa güzel olacak
-Reklam-
0 oy
tarafından
maasinimi verio kaynanana. sebep neymis ona verio e tabi kaynanan da sanada vermio para demi.

yaw nasil bise bu yaa esinle knussan sana vermezmii 
(33 puan) tarafından
İşte babası öldü eşimin düğün günü ondan eşim en büyükleri olduğu için duygu sümürüsü yapıyo ama bütü. Parayı ortancı oğluna yediriyo
0 oy
tarafından
O ne öyle ya eşinle konuş artık sizin bi çocuğunuz var ihtiyaçları var eşin bişey demezse git kaynanana iste para çocuğumun eksiği var de 

İlgili sorular

+2 oy
27 cevap 1,772 göst.
30 Kasım 2025 Diğer kategorisinde mutlumutlu (526 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 178 göst.
21 Nisan 2025 Aile & Aşk kategorisinde Melek12 (149 puan) tarafından soruldu
+3 oy
8 cevap 699 göst.
21 Nisan 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
12 cevap 1,134 göst.
5 Kasım 2024 Diğer kategorisinde Busraaaaaaaaa (9,473 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,222 soru

24,666,390 cevap

367,001 kullanıcı

...