Onuun alt acmasiydi.kardesi gelecek.o kullansın dedim kaldırdım şimdi asla asla vermiyor üstünde yatıyor . İyi ki Fırat'im a yenisini aldım şimdiden başladık bakalım.kiskanmaya
Yazık ama o da haklı napsın
Kardeşini kıskanmayan yoktur bütün ilgiyi ona vermeyin
1,512,748 soru
24,673,249 cevap
367,384 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın