İçimi dökmek istedim kızlar Yarın belki bana sezeryan günü verebilir doktor bi sorun olmassa 37 hafta oluyorum ve yanımda ben ameliyat olunca kimsem olmuycak tek başıma olcam zaten devlet hastaneleri erkek almıyo annem çocuklara bakacak eşim ise annemin işlerini yapacak bina temizliği yapcak kimse kimsenin halinden anlamıyo hiç bu hayatta temizlik yapmasa bu kezde bırakın diycekler herkese dedik eşimin kız kardeşine tanıdık olanlara hepsi bir bahanenin ardına sığındı elimden bişey gelmiyo sezeryan ameliyatı olmasaydım hiç sorun yokdu normal doğumda daha hızlı iyileşme olurdu kesin o halimle çocuğa nasıl bakarım naparım bilemiyorum içim buruk canım çok sıkkın çocuklar grip BİYANDAN diğer yandan ameliyat aklımda ağlamaklıyım yine diyorum Rabbim kimseyi sahipsiz bırakmasın inşallah zor çok zor
1,512,230 soru
24,666,621 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın