0 oy
2,332 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

İçimi dökmek istedim kızlar Yarın belki bana sezeryan günü verebilir doktor bi sorun olmassa 37 hafta oluyorum ve yanımda ben ameliyat olunca kimsem olmuycak tek başıma olcam zaten devlet hastaneleri erkek almıyo annem çocuklara bakacak eşim ise annemin işlerini yapacak bina temizliği yapcak kimse kimsenin halinden anlamıyo hiç bu hayatta temizlik yapmasa bu kezde bırakın diycekler herkese dedik eşimin kız kardeşine tanıdık olanlara hepsi bir bahanenin ardına sığındı elimden bişey gelmiyo sezeryan ameliyatı olmasaydım hiç sorun yokdu normal doğumda daha hızlı iyileşme olurdu kesin o halimle çocuğa nasıl bakarım naparım bilemiyorum içim buruk canım çok sıkkın çocuklar grip BİYANDAN diğer yandan ameliyat aklımda ağlamaklıyım  yine diyorum Rabbim kimseyi sahipsiz bırakmasın inşallah zor çok zor :'(

41 Cevaplar

0 oy
(33,511 puan) tarafından
Ya bu devlet hastaneleri iyice şaşırdı ameliyatlı insan tek başına nasıl yapsın nasıl kalsın ya offf ne biçim Bi sistem bu Allah yardım etsin sana canım benim 
tarafından
Sorma gülüm napacağımı bilmiyorum hiç orda tek başıma :(
-Reklam-

İlgili sorular

+1 oy
5 cevap 465 göst.
7 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde -Bal_bocegi02 (204 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 1,124 göst.
11 Nisan 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 527 göst.
12 Haziran 2025 Aile & Aşk kategorisinde Gurbetci_Saban (5,671 puan) tarafından soruldu
+1 oy
11 cevap 1,038 göst.
4 Haziran 2025 Diğer kategorisinde Yamukprenses (2,926 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,629 cevap

367,023 kullanıcı

...