0 oy
1,655 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

image

Bak şu yere düşen yaprağa;

Oda yüksekten bakardı senin gibi toprağa..

10 Cevaplar

+1 oy
(2,564 puan) tarafından
Ölüm var ve saati yok sevdiklerimizin değerini bilelim 
-Reklam-
+1 oy
(187,419 puan) tarafından
Ölüm çok zor çook
tarafından
Evet....
0 oy
(4,386 puan) tarafından
Aynen oyle canimm
0 oy
(4,208 puan) tarafından
Ölüm her saniye var ama biz hiç yokmuş gibi davranıyoruz

Birbirimizi kırarak üzerek incelterek  ve daha bir sürü sey.. 
tarafından
Ya da aşağılayarak
0 oy
(862 puan) tarafından
Ansızın gelen  seni gerçek dünyaya götürür...ne boş dünya aslinda
tarafından
Çok boş bu boş dünyada boş şeylerle yaşamaktan sıkıldım
0 oy
(7,701 puan) tarafından
Haklısın bacım Rabbim şeytandan ve şeytanlanmış insanların şerrinden bizi korusun
tarafından
Aminnnn
0 oy
(1,264 puan) tarafından
Ölüm  sanki bütün iyi insanları götürdü  çevrem kötülerle dolu birbirinden iyi 5 kişiyi kaybettim 3 ay içinde 
tarafından
Seni de götürecek maalesef
(1,264 puan) tarafından
Inşallah kızım kendine bakacak yasa  geldiginde ölürüm ben ölsem kim ona bakar
0 oy
tarafından

image

.....................
0 oy
tarafından
toprağa girince bedenler o zaman çiçekleniyor 
0 oy
(457 puan) tarafından
Ölüm var hiç beklemediğin anda gelen

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 247 göst.
16 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Silbastan_95 (631 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 533 göst.
+1 oy
7 cevap 290 göst.
1 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Hlal (287 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 214 göst.

Kategoriler


1,512,285 soru

24,667,138 cevap

367,049 kullanıcı

...