şekli biraz olmadı ama olsundu ))))
Hazırlıklara başlamışız
Sen yaparsindaaaa kötü mu olur kizzzz mükemmel.görünüyor afiyet olsun
Ah ah tepsinin yarısı olsa yerim
Ne tesadüf Bende yaptim:D
Bende istiyom bı tabak eline sağlık güzel olmuş canım
1,512,177 soru
24,665,955 cevap
366,975 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın