Yok cunku benjm eltiim yoookk kayinlarim 6 yasinda
1 tane eltim olcak yeni sözlendiler ama kızı 1 yıldır tanıyorduk sewgililerdi kaynım la o kadar şirret Bi kız ki gelmeden ortalığın anasını belledi hoş kaynanamada iyi oldu ben kendisinden nefret ediyorum
5 tanecik Eltim var mesafeli oldugum icin çok güzel anlaşıyoruz
1,512,304 soru
24,667,494 cevap
367,070 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın