kızlar daha kırkım çıkmadı ve ben hiç dışarı çıkmadım bugün bayram gezmesi yapcaz sadece kaynanama ve anneme gidicez buna şükğr
dışar da insan gördüğümde mutlu oluyorum sanki hiç insan görmemiş gibi
5 günümüz kaldı ağlatacam sokakları kızımla
1,512,248 soru
24,666,778 cevap
367,041 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın