Yıllardır kızıldım kahveye çevirdim bir gecede. Üstüne belime kadar saçımı erkek saçı kestirdim. Şimdi uzayınca tekrar kızıla döndüm bir akşamda. Ama bu ara psikolojim bozuk normaldir. :-D
İkisi de güzel durmuş bence kızıl takıl biraz sonra koyu tonlarda dene bende yıllardır siyahtim Bi anlik gaza geldim kızıla boyadım şuan kızıl hala
İkisi de yakışmış güzele ne yakışmaz
Sarı daha çok yakışmış gibi sanki,ama kızıl da güzel durmuş maşallah
1,512,182 soru
24,666,006 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın