0 oy
631 göst.
Güzellik-Bakım kategorisinde (14,709 puan) tarafından
...........................

10 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Bence sarı daha güzel olmuş. Kişisel fikrim, kızıl sadece çilli bir suratın varsa güzel duruyor. Onun dışında yaşından büyük ve sinirli bir ifade veriyor gibi gelir hep bana.
(12,272 puan) tarafından
Vayyyy ne kadar değişik bir kişi tanıyorum 2 oglullarina kendi isimlerini koydu ;))
tarafından
Açıkçası benim cevremde hic yok kendi ismini koyan kimse ;) ama eşim ve annem çok ısrar ettiler bana da onlar ikna etti diyebilirim. Ama çok hoşuma gidiyor artık. Herkes inşallah sana benzer de dedikce sanki çocuğum bir yana, bana bir oyuncak bebek yada bir oyun arkadaşı geliyormuş gibi hissetmeye başladım ❤ çok heyecan verici..
Senin kuzuların isimleri neler peki? Ya en önemlisi ben senin ismini hala bilmiyorum:)
(12,272 puan) tarafından
Adım sevinç
1. Oğlum Hamza Enes❣️
2. Oğlum Ömer Faruk ❣️
3. Oğlum Kadir Berk❣️
4. Kızım Amine Sahra ❣️
tarafından
Ayyy 40.000 kere masallah suphanallah❤❤❤❤❤ ne mutlu sana canim benim. Büyüdüklerinde kale gibi olacaklar arkanda, hurremim benim :))
Yuce rabbim seni çocuklarını ve eşini kazadan beladan hastalıktan korusun, hepinize sağlıklı nese dolu uzun bir ömür nasip etsin ❤❤❤❤
(12,272 puan) tarafından
Hahahhaha ;)) Hürrem heee ;))) o güzel duan için  Allah binlerce kez razı olsun ❤️❤️ kuzum  çok sağol :)❤️❣️❣️❣️
-Reklam-
0 oy
(187,414 puan) tarafından
Sana bence koyu kahve turk kahvesi guzel olur
(14,709 puan) tarafından
Bakıyım o renge de bunu biraz kullanıp denerim onu da :)
(187,414 puan) tarafından
Kiz sende zayifsin haa kac kilosun
0 oy
(15,132 puan) tarafından

Yıllardır kızıldım kahveye çevirdim bir gecede. Üstüne belime kadar saçımı erkek saçı kestirdim. Şimdi uzayınca tekrar kızıla döndüm bir akşamda. Ama bu ara psikolojim bozuk normaldir. :-D

Sarı da kızıl da biraz keskin olmuş Sevdanın dediği gibi kahve tonları daha iyi gider gibi geldi. 
0 oy
(2,978 puan) tarafından
Sarı daha güzel bence 
0 oy
tarafından
Kendin mi boyuyirsyn
0 oy
tarafından

İkisi de güzel durmuş bence kızıl takıl biraz sonra koyu tonlarda dene bende yıllardır siyahtim Bi anlik gaza geldim kızıla boyadım şuan kızıl hala :D

0 oy
(730 puan) tarafından
Kızıl daha genç göstermiş
0 oy
tarafından
Önce sarı sonra kızıl sonra siyah bir hafta sonra saçımı iki kere açarak yaktirdim jshdhshshs omzuma kadar kestiler popoma kadar olan saçlarımı siyahtan baz gecemeiyorum ama bana sorarsan ikisi de güzel lakin sana siyah çok ağır asıl ve seksi durur boyun altındaki köprücük kemiklerin de çok belirgin bu arada bayildiiiiim ♥️♥️♥️
0 oy
tarafından

İkisi de yakışmış güzele ne yakışmaz:P

0 oy
(2,788 puan) tarafından

Sarı daha çok yakışmış gibi sanki,ama kızıl da güzel durmuş maşallah :)

İlgili sorular

0 oy
28 cevap 2,279 göst.
10 Ocak 2024 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
32 cevap 2,014 göst.
31 Ocak 2021 Aile & Aşk kategorisinde Pikachui16 (807 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 667 göst.
20 Şubat 2020 Diğer kategorisinde Minikkiraz (798 puan) tarafından soruldu
+1 oy
23 cevap 1,523 göst.
23 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde ikbal (64,937 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,182 soru

24,666,006 cevap

366,978 kullanıcı

...