Dayımın esi ve annemler gelecek yengem yurtdisinda normalde acil isi olduğu için geldi bende kahvaltıya çağırdım daha gelmelerini bekliyorum Nasil gözüküyor:))
1,512,440 soru
24,669,183 cevap
367,162 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın