Gozun aydin olsun bide bizim kizin patlasaydi minnosum atesten kivraniyor :(
Ay maşallah ya,çok severim o sesi
Bak bununla ilgili karikatür var ilerde paylaşırım diye saklıyorum arşivdebelki sende paylaşırsın
Maşaallah
Bizim de çıktı bugün şükürler olsun
Bizde 1 hftadır huysuzluk vardı
Dün gece sürekli uyandı ağladı öğretsem dişi geliyormuş bebeğimin
1,512,638 soru
24,671,611 cevap
367,287 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın