P20 cok seviyorm telimi benimde ekran catladı insallah 1 seneye yaparım
Bişe kullanıyordum ama modelini unuttum sattım çünkü
Mate 20 lite kullanıyorum çok memnunum.
1,512,149 soru
24,665,535 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın