Ben ilk kizim dogdugunda kaynanamla birliktim 6 aylikken ayrildik sadece A101 den beşli cekmece almistik odasina bide besigi vardi iste sonra esimin isi yuzunden baska sehre tasindik 1 yasinda oldu o arada kizim. Genc Odasi yaptik suan 2 yasinda 1 yasindan beri odasinda kaliyor genc hanim hala da begeniyorum odasini fikrim degismedi
1,512,451 soru
24,669,294 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın