0 oy
1,241 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (656 puan) tarafından
Hanimlarrr evinizi neyle siliyorsunuz

Viladayla mi yoksa elinizle mi 

Benim viladam olmasina rağmen hep elimle silerim öyle daha temiz gibi hissediyorum ama tüm evi silene kadar belim kopuyor Ağrı'dan 

Vilada tam temizlemiyor gibi saçları filan almıyor haftada 2 gün elimle silerim dip köşe geri kalan günlerde hep villada kullanirkm 

27 Cevaplar

0 oy
(49,836 puan) tarafından
Mopla siliyorum
-Reklam-
0 oy
tarafından
Hiç uğraşamam belim kıymetli benim 
0 oy
tarafından
Elinle vileda ile icime sinmiyo heryer pis gibi duruyo
0 oy
(4,959 puan) tarafından
Elimle silerdm hamile kalınca Vileda aldım iyisinden kolaylikmiş boşuna egilmisim yerlere
0 oy
(20,159 puan) tarafından
Fıs fıs mopla siliyorum çok başarılı 
0 oy
(144 puan) tarafından
İlk elimle silerim sora durulamasını vileda ile
0 oy
(549 puan) tarafından
Hergn supurup silerim ama vıladayla silerim elimle sılmem

Bazen camasr suyuyla bazen de yuzey temizleycyle siliyorum 

İlgili sorular

0 oy
35 cevap 1,341 göst.
0 oy
30 cevap 1,058 göst.
0 oy
5 cevap 214 göst.
23 Kasım 2024 Diğer kategorisinde Meleknur33 (111 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 204 göst.
6 Mart 2024 Diğer kategorisinde Eeebbrrrruuuuuu (770 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,191 soru

24,666,093 cevap

366,981 kullanıcı

...