Cay var içersen ben var seversen buyrun cay fındık şeysi
Lif var islersen
Beşik sallıyorum afiyet olsun cnm. O TV unitesini tozunu almak zor olmuyormu kiz
Şimdi başlık acicaktim ilk defa engel oldun
Bende bunu yiyorum sizde de afiyet olsun canım ❣️
Oturuyore afiyet olsun
Bende kaynanamgili yolcu ettim oglumu uyutuyorum
Cayida severimmm seniğğdeee Afiyet bal şeker olsunnn kuzum
E
1,512,240 soru
24,666,697 cevap
367,037 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın