Ben cay kola o kadar sevmiyorum nedense aliskanlik heralde senelerce icmesem aramam
Kola diyince aklıma sevda geldi
Ben de hamilelikte çok cnm istedi sonra sürekli icesim geldi malum hamilelik icemedim sonra doğurup bebeği büyüyünce hemen içmeye başladım seviyorum artık ya önce hiç aramazdim şimdi eksik etmiyorum
Kola♥️ su yerine kola içsem hiç aramam suyu bıraksalar litre litre içerim şuan hamile olduğum için içemiyorum eşim içerse bir yudum onunkinden anca ama şu süreç bitsin doya doya içicem
1,512,225 soru
24,666,450 cevap
367,010 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın