Şahsen benim kadar ayva yiyen yoktur hamileyken gamzeli olur ye derlerdi ama ben canim cektigi icin bol bol yedim.oglum dogar dogmaz ne tatli bebek diceklerime ne kadar yaksikli bi bebek bu dediler .gören bi daha dönup bakardi o kadar şeker ve güzel bi bebek hala da öyle benim pâsâm .masallah ona ama gamzeli olmadi demekki varmis ayvaninda bi hikmeti
Yedim yedim maşallah çok güzel oldu gamzeli falan
1,512,625 soru
24,671,423 cevap
367,282 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın