0 oy
453 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (3,107 puan) tarafından
Ya dün eşim.ytagimizi sürerken yerde araba vardı bnde ayağımla ettim oğlumun kafasına değdi sonuçta bilerek atmadım bağırdı çağırdı bitane de vurdu suratıma nie öyle attın die bağırdım çağırdım odama geçtim knsmuyrm şuan ben mi abartyrm

7 Cevaplar

0 oy
(16,643 puan) tarafından
Yanlışlık olabilir ama sana vurması çok yanlış 
(3,107 puan) tarafından
8 yılda ilk defa öyle yaptı o kadar soğudum ki
-Reklam-
0 oy
(2,267 puan) tarafından
Vurması hiç hoş olmamış canım haklısın
0 oy
(39,748 puan) tarafından
Sen yanlışlıkla vurmuşsun eşin bilerek. Yanlışlıkla yaptığın bir olayı sana bilerek vurarak mi çözecek 
(3,107 puan) tarafından
Tabiki can parcama nasıl.kiyablrm de vurablrm
0 oy
(6,679 puan) tarafından
Sen hatali bile olsan vurmasi hic dogru deyil..
0 oy
(739 puan) tarafından
Yanlış lik  olmuş sonuç ta 

Neden vuruyor konuşma kız haklısın 
0 oy
tarafından
Kızsa bir şey olmaz da vurması abartı olmuş bence hatasını anlayana kdr uzak dur ondan ama bence eşin zaten sinirliydi veya sana kızgındı bu da bahane olmuştur 
0 oy
(32,622 puan) tarafından
Aaa olabilir bende oğlumun oyuncagini attim kanepeden vermek icin ayagina değdi eşimde vardi kalkp benimi dövsün ne saçma

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 523 göst.
28 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde Hicrannn (2,385 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 297 göst.
+1 oy
11 cevap 765 göst.
2 Temmuz 2025 Aile & Aşk kategorisinde Zehra800 (1,106 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 320 göst.
8 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,747 soru

24,673,231 cevap

367,383 kullanıcı

...