geçmiş olsun canim ben her grip olduğumda ne tat alirim ne koku valla cok agir gecer ilk 3 günü bence değilsindir ki bence şüphen felan varsa da gitme verdikleri ilaclari kullananlar daha geç iyilesiyo.oyleysen bile bilme bence
1,512,339 soru
24,667,966 cevap
367,099 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın