geçmiş olsun canim ben her grip olduğumda ne tat alirim ne koku valla cok agir gecer ilk 3 günü bence değilsindir ki bence şüphen felan varsa da gitme verdikleri ilaclari kullananlar daha geç iyilesiyo.oyleysen bile bilme bence
1,512,399 soru
24,668,626 cevap
367,134 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın