Sizce hangisi .maksat muhabbet
ŞEKERLİ
Şekerli ve koyu
Ben şekeri cayli içiyorum.
Çayın kendisini içmem :Ddd
İçersem de şekerli tabiki :d
Demli ve şekersiz
1,512,559 soru
24,670,807 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın