0 oy
912 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (16,097 puan) tarafından

Kayınvalidem bu resimlere bakarken aa bu duruyo veriyimmi sana dedi. Bende aşırı değer veririm boyle seylere ve severim :angel: eşimin babaannesinin ona ördüğü tek şeymiş. Bizede giymek nasip oldu <3


image

image

image


25 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ördüğü şey çok güzel miş 

Gile güle giysin
-Reklam-
0 oy
(963 puan) tarafından
Çok seviyorum boyle geçmişi günümüze getirmeyi yaaa cok guzel olmuş maşallah :)
0 oy
tarafından
Anaa oğul aynu babasının küçüklüğü 
0 oy
tarafından
Maşallah ya çok tatlı bebeğin ve tulum çok güzelmiş. Çok kıymetli olur böyle şeyler.. 
0 oy
(874 puan) tarafından
Aman maşallah paşa yaa

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 455 göst.
5 Nisan 2024 Diğer kategorisinde .mmmm. (331 puan) tarafından soruldu
0 oy
32 cevap 830 göst.
26 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Sumeyyeali (1,451 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 242 göst.
8 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Zoli (795 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 185 göst.

Kategoriler


1,512,298 soru

24,667,297 cevap

367,059 kullanıcı

...