Kizlar selam ne zamandir bi beşik kararsızligim vardi biliyosunuz ben aslinda ahşap beşik istiyordum anne yani olanlardan . Eşim yok o ahsaplarin arasi çok geniş yok kafasini çarpar vs dedi caydirdi beni park beşik bakalim dedi . Bende attigim modeli beğendim ne diyosunuuz ?
Bide ekstra yatak lazim mi bunlarin içine?
Ebatı küçük mu sanki
Mâşâallah la kuvvete illa billah” çok beğendim sağlıkla kullanın inşallah ❤️❤️❤️❤️❤️
1,512,800 soru
24,673,931 cevap
367,430 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın