Bu ay bana çıkmıştı ve geldi bugün . Daha kutun hazırlanıyor diyodu sitede bı baktım gelmiş. Şaşırdım ama mutlu oldum. Benlik pek bişey yok ya . Acılı cips, Redbull, yumuşatıcı,. Pastil var . Bu şekilde emzirdigim için sıkıntı yani.
Güle güle kullan
1,512,230 soru
24,666,621 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın