Bu ay bana çıkmıştı ve geldi bugün . Daha kutun hazırlanıyor diyodu sitede bı baktım gelmiş. Şaşırdım ama mutlu oldum. Benlik pek bişey yok ya . Acılı cips, Redbull, yumuşatıcı,. Pastil var . Bu şekilde emzirdigim için sıkıntı yani.
Güle güle kullan
1,512,169 soru
24,665,819 cevap
366,971 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın