Selam bayanlar. Kaynanam eve gönderilmiş. Neden bilmiyorum ama sevindim. Birşey olmamasına. Eşim ne kadar şuan vurdum duymaz lık yapsada annesine birşey olursa yıkılır ne olursa olsun annesi sonuçta
1,512,748 soru
24,673,334 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın