0 oy
194 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (68 puan) tarafından
Merhaba herkese 37 günlük oğlumı 2 hafta önce sodyum düşüklüğü ve idrar yolu enfeksyonunndan 3 gun hastanede yattık snra cıktık ve bizim bebeğimiz de sol böbregnde genısleme var ve bebeğim 2 gundur durmuyordu huzursuzdu bugun tekrar idrar yolu enfeskyonu oldgunu öğrendim nasl gececel bu enfeksyon süreklı antıbıyotık vermek istemıoruz yardımcı olun lütfen 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bol bol emzirin. Doktor antibiyotigi gerekli gordukce vermemezlik yapmayin. Kucucuk cocuk antibiyotikten kacarken daha cok saglik sorununa yakalanirsiniz Allah korusun
(68 puan) tarafından
Antıbıyotuk verdı yne eğer içemezse hastaneye yatrcak
-Reklam-
0 oy
(552 puan) tarafından
Cnm nasıl farkettiniz
(68 puan) tarafından
Huysuz uyumuo durduramıoruz
(552 puan) tarafından
İdrarında koku filan oluyomu mesela ikiniyomu veya başka belirtiler benim oğlumda geceleri çok huysuzlaniyo bı kaç gündür sancilaniyo geriliyor bende kolik olduğunu tahmin ediyorum
(68 puan) tarafından
Normal bebek olsa kolik olur dedı ama bizimkı normal bebek değil böbregnde genısleme vardı hamıellepimden beri ondan hemem götruoz
(552 puan) tarafından
Hm anladım cnm

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 396 göst.
0 oy
4 cevap 163 göst.
11 Nisan 2026 Diğer kategorisinde mcecence (360 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 392 göst.
10 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Eda1 (383 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 171 göst.
11 Kasım 2025 Diğer kategorisinde Onlygirl (1,229 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,774 soru

24,673,543 cevap

367,408 kullanıcı

...