Ben eşimle tospikimle deniz kenarına gidip bol bol fotograf çekmek uzun uzun oturmak dondurma yemek istiyorum nerde o günleeerrr
Canım sıkkın birşey düşünmek istemiyorum
Bu postu simdi gordum 4yil oncesine ait acaba yaptilarmi yazdiklarini cok merak ediyorum))
Buda virüsten kalan hayaller acaba herkes yazdıklarını yaptı mı
bende okucam ssimdi . ey gidi ey neler yasadik enler😂😂
Savaştan çıktık resmen
1,512,173 soru
24,665,876 cevap
366,973 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın