Kızlar benim kızım 2 aylık arkadaşın kızı 3 aylık bebeği kilolu benimki zayıf neyse ama sürekli kıyaslıyor işte senşn sütün yaramıyor filan çok üzülüyorum yani artık yüzüne Bi şeyler söylemek istiyorum hatta dedim ona her bebeğin gelişimi ayrı diye ama sürekli kıyaslaması zoruma gidiyor bide bebeğim gazlı bir bebek şey diyor işte senin bebeğin sorunlu bir bebek
O hala senin arkadaşın mi
Arkadaş olduğuna emin miyiz? Ben olsam lafımı sokar her yerden engeli basarım, öyle arkadaş olmaz gülüm
Ağzının ortasına kürekle vurasım var onun şuan
Ağzının payını ver birdaha da konuşma bence
1,512,591 soru
24,671,148 cevap
367,270 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın