0 oy
315 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (182 puan) tarafından

image

Merak ediyoeum

1 cevap

0 oy
(10,379 puan) tarafından
Hamile gözüküyorsun   . Fsh çok düşük . Prolaktin sinirda
(182 puan) tarafından
Adetim 3 hafta gecmisti ya bugun verdim bu kani
(10,379 puan) tarafından
Canım bebek aşırı yeni . Normalde 5 üzeri gebelik var demek seninki 13.8 . Ben tedavi ile bebek sahibi oldum.  Yumurtlamadan 7 gün sonra değerim 6.25 idi. Ertesi gün versem seninki gibi bir sonuç çıkardı.  Pazartesi tekrar verirsin yükselirse sağlıklı gebelik demek.  Geç döllenme olabilir.
(182 puan) tarafından
Geç döllenme nedir peki sorun olur mu ya
(10,379 puan) tarafından
Yoo olmaz . Normalde sağlıklı bir kadınin adet günleri bellidir  28 günde bir oluyor ise 14.gunu yumurtlama günüdür ama o ay mevsimsel, hormanel yahut ilaç kullanımı vb.gibi sebeplerden yumurtlamayı 14.gun değilde 24.gun yapar ya da 26 rakamın bir onemi yok geç olması kistas olan . Geç yumurtlama olduğu için geçte döllenme olur . Bebek adet tarihine göre normalde 5 haftalık olması gerekir iken 3 haftalık gözükür çünkü geç oluştu . Buna da geç dollenme deniyor
(182 puan) tarafından
Tesekkur edrim hadi hayirlisi olsun ins
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 489 göst.
13 Kasım 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 245 göst.
10 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Gri Kedi (2,940 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 211 göst.
13 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Huniliprenses (16,378 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 229 göst.
5 Ekim 2023 Aile & Aşk kategorisinde Mizgn_01 (129 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,745 soru

24,673,304 cevap

367,390 kullanıcı

...