Neeeeeee
Dünden kalanlar
Tarhana corba
Pilav
Firinda tavuk patates
Kaynanamda börek yapmış onu almaya gtti eşim :)
KOCAMAN bir hiç. Yemeklerim çöp oldu. O yüzden hiç bir şey yapmadım. Birazda köye gittim yemek işi kaldı
Manti)) yaptimmm
1,512,302 soru
24,667,458 cevap
367,068 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın