Neeeeeee
Dünden kalanlar
Tarhana corba
Pilav
Firinda tavuk patates
Kaynanamda börek yapmış onu almaya gtti eşim :)
KOCAMAN bir hiç. Yemeklerim çöp oldu. O yüzden hiç bir şey yapmadım. Birazda köye gittim yemek işi kaldı
Manti)) yaptimmm
1,512,316 soru
24,667,629 cevap
367,074 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın