0 oy
451 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Arkadaşımın eşinin e devletinden PTT üzerinden yatan kurumsal ödemelere girince ödeme var ama miktar 0 TL kendi e devletinden bakınca ödeme yok diyormuş o da bana sordu ben de sizlere sorim dedim para yatmış mı oluyor

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
PTT arasın sorsun kuzum net bilgi alir
-Reklam-
0 oy
tarafından
Evet yatmış para
tarafından
Pandemi ola bilir kaç güne cevap geldi ben bir ay oldu başvurdum dönüş yok
tarafından
Beni de sürekli red ediyorlar 1 kere aldım diye
tarafından
Eşiniz nasıl aldı o zaman
tarafından
Benim eşim almadı arkadaşımın eşinin e devletinde öyle yazıyor ama kızın e devletinde yazmiyormus :) ben geçen Nisan'da aldım bir daha vermediler
tarafından
Aynen öyle bende

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 839 göst.
2 Aralık 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 1,275 göst.
0 oy
4 cevap 553 göst.
0 oy
1 cevap 3,041 göst.
26 Haziran 2025 Aile & Aşk kategorisinde Cansuklns (628 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,456 soru

24,669,371 cevap

367,171 kullanıcı

...