Devlet hamileysen eğer ücret almaz kadın doğum için gitsen. Ama başka bölüme 6 TL falan alıyorlar sistemde ücret bu şekilde. Özelde daha çok isterler
1,512,754 soru
24,673,380 cevap
367,400 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın